Najnowsze modele KTS 560 i KTS 590 dostosowane są do Security Gateway - Dostęp do samochodu przez bramkę SGW z pełnym wykorzystaniem możliwości oprogramowania ESI tronic np. kalibracja ADAS czy reset wskaźnika serwisowego. - FCA (Mercedes Seed & Key), a także więcej marek w przyszłości.
- Technologia nowych KTS zbliżona jest do technologii testerów OEM (dostawca diagnostyki musi być zaufanym partnerem OEM, przestrzegającym zasad ochrony, bezpieczeństwa i przepisów prawa).
DoIP (Diagnosis over Internet Protocol) interfejs diagnostyczny oparty na sieci Ethernet - KTS 560 i KTS 590 były pierwszymi urządzeniami umożliwiającymi transmisję DoIP w Volvo, Jaguar i Land Rover. - KTS "sam decyduje" kiedy użyć DoIP, a kiedy nie, bez stosowania dodatkowego sprzętu i okablowania.
Software diagnostyczny OEM Plug & Play - W przypadku testerów KTS 560/590 nie ma potrzeby kupowania fabrycznego sprzętu diagnostycznego OEM. Wystarczy posiadanie ważnej subskrypcji u producenta OEM.
Zaawansowana technika pomiarowa - Bezprzewodowe pomiary, z wartościami automatycznie sprawdzanymi w czasie diagnozy.
Wbudowane PassThru - W przypadku portali internetowych OEM, konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego np. KTS 560, czy KTS 590 z interfejsem PassThru do SAE J2534.
- Za pomocą nowych KTS i oprogramowania OEM (subskrypcja u producenta OEM) możliwe jest wykonanie programowania sterowników przez niezależne warsztaty (IAM). - Obsługiwane marki: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.
Wbudowane CAN FD - protokół komunikacyjny
- KTS 560 i KTS 590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci od 2021r.), a także konwencjonalne interfejsy diagnostyczne pojazdów.
- KTS "sam decyduje" kiedy użyć CAN FD, a kiedy nie.
|