Technika samochodowa
Dla warsztatów Informacje




Kontakt:

CDS Mioduszewski
75-727 Koszalin
Ul. Orla 4a

centrala:
94 348 8000
biuro@bosch.koszalin.pl

urządzenia diagnostyczne:
94 348 8001

serwis samochodowy:
94 345 5000


Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać
informacje o nowościach,
podaj swój adres e-mail:

Dla warsztatów
Dla sklepów
Dla kierowców



Informacje ogólne Zakres funkcji Dane techniczne
Cennik LeasingUlotka
Wymień stary KTS na NOWY KTS 560 lub KTS 590

Najnowsze modele KTS 560 i KTS 590 dostosowane są do Security Gateway
- Dostęp do samochodu przez bramkę SGW z pełnym wykorzystaniem możliwości oprogramowania ESI tronic np. kalibracja ADAS czy reset wskaźnika serwisowego.
- FCA (Mercedes Seed & Key), a także więcej marek w przyszłości.
- Technologia nowych KTS zbliżona jest do technologii testerów OEM (dostawca diagnostyki musi być zaufanym partnerem OEM, przestrzegającym zasad ochrony, bezpieczeństwa i przepisów prawa).

DoIP (Diagnosis over Internet Protocol) interfejs diagnostyczny oparty na sieci Ethernet
- KTS 560 i KTS 590 były pierwszymi urządzeniami umożliwiającymi transmisję DoIP w Volvo, Jaguar i Land Rover.
- KTS "sam decyduje" kiedy użyć DoIP, a kiedy nie, bez stosowania dodatkowego sprzętu i okablowania.

Software diagnostyczny OEM Plug & Play
- W przypadku testerów KTS 560/590 nie ma potrzeby kupowania fabrycznego sprzętu diagnostycznego OEM.
Wystarczy posiadanie ważnej subskrypcji u producenta OEM.

Zaawansowana technika pomiarowa
- Bezprzewodowe pomiary, z wartościami automatycznie sprawdzanymi w czasie diagnozy.

Wbudowane PassThru
- W przypadku portali internetowych OEM, konieczne jest posiadanie modułu komunikacyjnego np. KTS 560, czy KTS 590 z interfejsem PassThru do SAE J2534.
- Za pomocą nowych KTS i oprogramowania OEM (subskrypcja u producenta OEM) możliwe jest wykonanie programowania sterowników przez niezależne warsztaty (IAM).
- Obsługiwane marki: Alfa Romeo, Audi, Bentley, BMW, Bugatti, Chevrolet, Citroën, Dacia, Fiat, Ford, Jaguar, Jeep, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Mazda, Mercedes-Benz, Mini, Nissan, Opel / Vauxhall, Peugeot, Porsche, Renault, Seat, Skoda, Smart, Suzuki, Toyota, VW, Volvo.

Wbudowane CAN FD - protokół komunikacyjny
- KTS 560 i KTS 590 obsługuje nowy protokół CAN FD (pierwsi producenci od 2021r.), a także konwencjonalne interfejsy diagnostyczne pojazdów.
- KTS "sam decyduje" kiedy użyć CAN FD, a kiedy nie.





« Powrót do listy

CDS Mioduszewski - Sprzedaż • Serwis • Szkolenia • Hotline
75-727 Koszalin • ul. Orla 4a • tel. centrala [094] 348 9000 • fax [0-94] 348 80 61